Петър Петров от „Възраждане“ участва в дискусия на тема „Бранд Монтана – нови възможности за модерен и атрактивен регионален туристически продукт“, която се проведе на 17 юни 2024 г. в града. Дискусията е част от кампанията:
Да на българската икономика!
Тя събра на едно място представители на всички национални, областни и общински институции, и предприемачи , ангажирани с развитието на община Монтана и областта като дестинация за СПА, културно- исторически и поклоннически туризъм.
На нея бяха дискутирани и обединени усилията на всички държавни, общински и обществени институции за развитието на туристическия облик на Монтана и търсенето на възможности за привличане на нови наши и чуждестранни гости и туристи.
Петър Петров от „Възраждане“, народен представител от област Монтана, взе участие в срещата и каза, че е от изключителна важност да бъде инвестирано в рекламата на туристическите обекти и забележителности в областта и града тъй като липсата на такава влияе негативно върху цялостното развитие на туристическия сектор за региона. Той уточни, че област Моната разполага с голям туристически потенциал и за да може да се развива секторът качествено е необходима реклама на културно- археологическите забележителности в областта, което би привлякло повече туристи. Той призова държавните институции да бъдат по-ангажирани към Североизточната част на страната, която изостава по отношение на рекламата и развитието на туризма, но и не само. Той уточни, че са необходими поставяне на указателни табели, съставяне на каталог на туристическите обекти с цел популяризиране на културно-историческото наследство.
Петър Петров отправи критики към Министерството на културата, че прехвърля отговорността за стопанистването на културни обекти към местната власт, не само в област Монтана, но и в цялата страна. И отправи предложение към заместник-министъра на културата да бъдат създадени регулярни комисии, които да следят за доброто състояние и поддръжка на държавните културно-исторически обекти. Той уточни, че е необходима цялостна визия за изграждане на пътната инфраструктура в областта и района, тъй като лошото състояние на пътната мрежа влияе негативно
върху свързаността и достъпа до региона, което има отражение върху интереса и посещаемостта на туристическите обекти в областта.